24 березня 2014 р. відбувся семінар директорів на тему «Принцип інноваційності в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом і шляхи його реалізації» за таким планом:
І. Презентаційний модуль. (у супроводі електронних презентацій)
Доповідь директора школи Слюсар І.В. на тему семінару: «Принцип інноваційності в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом і шляхи його реалізації».
- Візитка школи – відеоматеріал;
- Принципи управління загальноосвітнім навчальним закладом.Інноваційні принципи управління в школі та напрямки діяльності;
- Притча “Служіння ангелів” – відеоматеріал.
1. Практичні наробки учителів школи на шляху до інноваційного розвитку .
Виступ вихователя ГПД Пашкової І.М. «Наступність між дошкільною та початковою освітою»;
Виступ вчителя початкових класів Сахарук І.П. «Особливості впровадження Держстандарту початкової освіти в школі»;
Виступ заступника директора з навчально-виховної роботи Поставець Л.В. «Принципи визначення профілю навчання в школі»;
Виступ вчителя біології Третяк О.В. «Педагогічна технологія «Метод проектів» як один із способів підвищення якості освіти».
Виступ вчителя фізики Мольцан В.І. «Принцип соціалізації навчальної діяльності та прикладна спрямованість уроків фізики»:
Прикладна спрямованість уроків фізики (7 клас) – відеоматеріали
Принцип соціалізації на уроках фізики (8-9 класи) - відеоматеріали
Виступ учителя історії Журавля М.М. «Міжпредметні зв’язки в позакласній роботі з учнями»
Виступ заступника директора з виховної роботи Кольгіної Т.О. «Принцип самостійності і співробітництва в дитячо-юнацькій організації «Фортуна». Учнівське самоврядування».
ІІ. Аналітичний модуль
1. Обговорення та рекомендації.
Рекомендації учасникам районного семінару директорів
1. Провідними ідеями управління в школі вважати:
- Нову гуманну філософію школи, яка орієнтована на європейські цінності;
- Нову кадрову політику;
- Внутрішкільну культуру;
- Тотальну якість освітніх послуг;
- Нову ідеологію виховання, що базується на моральності, духовності, патріотизму;
- Особистісний розвиток позитивної концепції керівника школи як менеджера освіти та всіх учасників НВП;
- постійної реалізації освітніх інновацій та підтримки педагогів – інноваторів;
- надання конкурентоспроможних освітніх послуг, зокрема комп’ютерних.
- здійснення оперативного інформаційного зв’язку з усіма учасниками навчально-виховного процесу, роботи в мережі Інтернет;
- інтеграції у міжнародний освітній простір;
- постійного залучення інвесторів;
- створення конкурентоспроможного освітнього середовища;
- підготовки конкурентоздатних випускників, адаптованих до швидко змінюваних вимог суспільства.
2. В управлінні освітою керуватись принципами, що не суперечать концепції розвитку школи та відповідають обґрунтованій креативній, гнучкій, мобільній системі управління ЗНЗ.
3. Керуючись принципами інноваційності в управлінні ЗНЗ, керівникам шкіл залучати педагогічні колективи до процесу постійного оновлення освітнього процесу, переводити заклади освіти в якісно новий стан, більш відкритий щодо попереднього, створюючи при цьому відповідні умови для
Немає коментарів:
Дописати коментар